Jdi na obsah Jdi na menu

Opět úkoly

1. 10. 2013

       Tak. Včera jsem se už po několikáté zmiňoval o dom. úkolech. Dnes ho nemělo, nebo mělo špatně 5 dětí, tzn. pětina třídy. Před odchodem domů jsem se ptal, má-li ho každý zapsaný podle tabule. Dnes ho někteří  neměli vůbec,  někteří napsali místo 4 vět celé cvičení. My jsme zbytek psali ve škole samostatně na známky a oni pak jen koukali, protože už měli hotovo. Od zítřka budu kontrolovat notýsky na úkoly a hříšníky opravdu tvrdě postihovat, protože skutečně nevím, proč zrovna v této třídě jsou s úkoly takové problémy.

        Dneska jsme opět počítali v pětiminutovce příklady na sčít. a odčít. do 100. Byly to vesměs lehounké příklady z 2. třídy, které už procvičujeme takřka měsíc. Máme jednu jedničku ! Jinak je tam  17 dvojek, 3 trojky, ale také 2 čtyřky. Úplně mám strach psát prověrku. Také už bychom měli pokračovat v násobilce. Ale co dělat, jestliže nezvládneme příklady typu 48 - 6, nebo 64 + 20 ? Dost dětí má chyby v tom, že místo odčítání sčítá a naopak. Lámu si hlavu, v čem to vězí. Že by to byla tak veliká nepozornost ? Nevím.

        Na závěr něco alespoň trochu veselého. Při čtení jsem se dozvěděl, že domorodci místo bumerangy házeli hamburgery.